Teave minu kohta

Minu foto
Ma olen põikpäine ning alati oma arvamusega. Tihti eelistan väikseid tülisid, kui et taganen oma seisukohast. Usaldan teisi, vahel liigagi palju. Samas, kui kord mu usaldus on kaotatud, on raske seda tagasi saada. Kui tean, mida tahan, siis võin selle nimel hulluksminemiseni pingutada. Ma ei taha kellestki sõltuda, kellegi järgi enda elu seada. Minuga on raske hakkama saada, mu tujud vahetuvad üsna kiiresti ning minust on keeruline aru saada. Kuid kui ma kellestki juba hoolin, siis tõsiselt. Minu peale võib loota. Kui ma millegi nimel pingutan, eeldan seda ka teistelt. Nõuan endalt liiga palju. Vihkan absoluutselt petmist ja valetamist. Ei taha olla õel. . kuid elu näitab, et vahel tuleb selline olla, et sust üle ei astutaks. *** Take chances and never have regrets because at one point everything you did was exactly what you wanted !

kolmapäev, 3. juuli 2013

...

Nonii, kääbikud, päkapikud ja kuuevarbalised!
Käisin töötutvustusel. OMG. Mille jaoks tekitatakse kaasosalistes tunne, et teistel on seda tööd rohkem vaja? Lühidalt siis.. Oli grupivestlus.. küll oli seal endiseid põllumehi, vaevu eesti keelt kõnelevaid kamraade kui ka paljude laste emasid.
Igatahes on mul heameel, et olen reservis.
Ülikooli asja tuleb ikka väga vaadata ..

Kommentaare ei ole: